divendres, 14 de febrer del 2014

Plou al passadís!

Aquest any hem decorat el passadís d'Infantil d'una manera ben original: hem recreat una tempesta al sostre i al terra!

Hem utilitzat caixes de cartró i les hem retallat per donar forma als núvols, llamps, gotes de pluja, un sol i un arc de Sant Martí. Els nens i nenes els han pintat per les dues cares amb espongetes i pintura.

Utilitzant els diferents cordills del passadís hem creat una història: primer apareixen els núvols, després comença a ploure, a continuació venen els llamps i trons, poc a poc deixa de ploure i surt el Sol... Fins que finalment surt l'Arc de Sant Martí!

Per fer-ho més real hem penjat dos paraigües de veritat dels cordills i hem fet uns bassals al terra amb cartolines i forrats amb aironfix. Els nens i nenes s'ho passen d'allò més bé esquivant els bassals del terra i saltant a sobre!!!







6 comentaris:

  1. Un passadís preciós!
    Decorar els espais de l'escola és una activitat que m'agrada molt i veure les ambientacions de les altres escoles em fascina.
    Petonets decorats
    Carme

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Carme! A mi també m'agrada molt decorar el passadís i més si és amb elements creatius que poden fer ells mateixos! Petonets per tu també i bon cap de setmana!

      Elimina
  2. Quin goig de passadissos!
    Una decoració molt original i alegre, els passadissos prenen més vida amb les creacions dels petits i ells es senten molt i molt satisfets amb les seves produccions.
    Gràcies per compartir les teves propostes i per pensar en Petit món amb el teu regal, m'ha fet molta il.lusió.
    Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. De res Anna, gràcies a tu també per seguir-me! Petones!

      Elimina
  3. Molt xula aquesta ambientació Ana!
    Si et passes pel meu bloc t'hi espera un regalet per tu!

    Fins aviat! ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Eugenia per pensar en el meu bloc, petonets!

      Elimina