dilluns, 1 d’octubre del 2012

PDI Sumes

A la nova escola on treballaré hi ha instal·lada a cada classe una pissarra digital interactiva, cosa que m'encanta! Jo sempre he treballat amb ordinador i projector a la classe, però mai amb PDI (Pissarra Digital Interactiva). 

Per aquest motiu avui he començat a posar-me les piles i a buscar recursos per Internet. Els llibres de text que fem servir a l'escola ja venen amb uns cd's amb diverses activitats per fer amb la PDI. Tot i així, avui he començat a buscar-ne d'altres per provar a veure si funcionen amb els nens i nenes!




Aquí us deixo algunes activitats de SUMES:

1. MATEMÀTIQUES DE LA TARDOR: 
2. SUMAR 4 EN LINEA:
3. COMPTA I SUMA:
4. MATEMÀTIQUES PER A NENS:
5. SUMES AMB EUROS:


6. PROBLEMES DE SUMES I RESTES:


7. FET I AMAGAR AMB LES OPERACIONS:




Per últim, he trobat aquestes webs on hi ha un munt de recursos per la PDI dividits en àrees i etapes, val molt la pena:
 
http://blocs.xtec.cat/pdid206/


www.genmagic.net 


http://portaleducarm.blogspot.com.es/




2 comentaris:

  1. Hola Ana! Sóc la Lila del bloc A dins de l'aula. He fet una volteta pel teu bloc i tot el que he vist m'agradat. Enhorabona per començar aquest projecte! Ja tens una seguidora més ;)
    El recull de recursos per la PDI és molt bo. No he tingut gaires oportunitats de treballar amb pissarres digitals, però sé que són un recurs fantàstic, segur que en treus molt profit!
    Per cert, al meu bloc t'he contestat al que m'havies preguntat. Qualsevol cosa m'escrius!
    Salutacions!

    ResponElimina
  2. Hola Ana! Gràcies per fer menció del meu bloc. Benvinguda al món de les blocaires. Una abraçada i fins aviat.

    ResponElimina